maandag 20 september 2010

Dingetje 2, puntje 8

Ik heb deze achtergrond gekozen omdat ik 'm erg toepasselijk vond: groen als gras voel ik me met dit blog. Dat wil niet zeggen dat ik me niet eerder heb verdiept in het fenomeen web 2.0. Ik ben meer van het type lurker: ik lees mee op allerlei blogs en communities, maar zelf iets bijdragen deed ik tot nu toe nog nauwelijks. Deze cursus is een leuke manier om me over deze koudwatervrees heen te helpen.

Beer-op-de-weg 1 is mij al duidelijk: het kost zoveel tijd! Bloggen, reageren, klikken, bloggen... Veel van het zelfde en soms...ach.. niet zo héél interessante dingen lezen. Maar als je pech hebt, kom je al 2.0-end ook echt interessante links tegen en dan ben je zo drie uur verder!

Nu nog even een rondje reageren, en dan staan de volgende twee dingen al weer klaar!

1 opmerking:

  1. goed bezig hoor! Ja, het kost veel tijd en ja, niet alles is even interessant. Maar dat geldt ook voor vakbladen als de informatieprofessional en de OD.

    Kunst is volgens mij om selectief te zijn met de te lezen bronnen. Misschien een optie om het te verdelen onder collega's. Ieder heeft zijn eigen specialiteit en filtert de bronnen voor de andere collega's.

    Doei!

    BeantwoordenVerwijderen