maandag 24 januari 2011

Tweedeltweedeltweeet #ding15

Het is zover: ik twitter. Ilse, mijn studiegenoot, vroeg al een tijdje of ik ook op twitter zat, en mijn antwoord was dan standaard: nee ik ben nog niet bij ding 15. Nu dus wel :). Op zich vind ik twitter wel een leuk medium. Een beetje kletsen en meelezen, ik ga het een tijdje proberen.

Maar ja... wéér een profiel aanmaken, wéér een gebruikersnaam verzinnen (mijn favorieten @anje of @nje waren natuurlijk alweer bezet...), wéér een gezellige bio schrijven, wéér de mogelijkheid om mijn profiel te pimpen. Heb ik niet gedaan: dan maar gewoon saai voor het oog van de wereld. Komt nog wel een keer. Een paar mensen die ik ken zaten al op twitter en die ben ik maar meteen gaan volgen. Zelf werd ik onmiddelijk gevolgd door ene Melissa die wel zin had in een avontuurtje, dus ik kon ook meteen de block-functie uitproberen.



Ik wilde de twitter gadget op mijn blog zetten, maar ik weet niet hoe ik deze op de juiste plek krijg... Anyone?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten